زندگی ارزش نداره داره؟؟؟

خرید بک لینک
به اندازه ای که من ماکارونی و هایده و عباس قادری رو دوس دارم

مادر بچشو دوس نداره

مثلث عشقه لامصب

زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...

ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: شنبه 13 بهمن 1397 ساعت: 15:07

سلام دوستای خوبم

من واقعا از تک تکتون عذرخواهی میکنم بابت این مدت نبودنم

شرمندتونم

ممنون که وقتی نبودم هم به وبلاگم سر زدین دست تک تکتونو میبوسم

دوستون دارم

زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...

ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: شنبه 13 بهمن 1397 ساعت: 15:07

تو یه جمع دوستانه نشسته بودیم داشتیم درمورد بازیگرای خارجی حرف میزدیم که یکی از دوستام عکس یه اقاییو نشونم داد من که تو حال و هوای بازیگرای خارجی بودم فکر کردم بازیگری چیزیه از اون طرف یکی دیگه از دوس زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...

ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: شنبه 13 بهمن 1397 ساعت: 15:07

دوستای گلم پایان ناممو دارم رو بیماری دیابت نوع دو کار میکنم لطفا اگه دوستی، آشنایی کسیو دارین که بیماری دیابت نوع دو داشته باشه و بتونه برام پرسشنامه پر کنه آیدی تلگرامتونو بدین براتون فایلشو بفرستم که بدین پر کنن برام. خیییییلی لطف میکنین اگه کمکم کنین

زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...

ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: شنبه 13 بهمن 1397 ساعت: 15:07

برای درس آسیب شناسی روانی استاد گفته بود که با یه نفر که مشکل یا اختلالی داره مصاحبه کنیم و نتیجه رو کتبا بنویسیم که چند نمره پایان ترم قراره به اون اختصاص داده بشه عید که شد رفتارهای مهمونا رو با دقت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...

ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: شنبه 13 بهمن 1397 ساعت: 15:07

سرجلسه امتحان نشسته بودیم و برگه ها رو میخواستن پخش کنن استاد 5تا سوال رو جوری توی یه برگه ی چن سانتی چپانده بود که با دیدن برگه یک لحظه این فکر به ذهنم آمد که میتوانستیم اصلا پای تخته سوالات را ببینیم چه کاریه حیفه سوالات را یک دور نه بلکه ده دور خواندم کلاس مثل فرفره بالای سرم میچرخید در دمای منفی 13درجه در حالی که از سرما دستانم بی حس بودند و فکم به صندلی جلویی چسبیده بود داشتم همزمان که تنفسم را تنظیم میکردم که مستقیم به دماغم بخورد و گرم شوم آب دماغم را هم مدیریت میکردم که وقتی خواست بیاد زود با دستمال کاغذی خفه اش کنم در این شرایط بحرانی یه نگاهی دوباره به سوالات کردم عجیب به فکر فرو رفته بودم که ما الان امتحان چی داریم یا اصلا این آقا استاد کدوم درسمان بود و نامش چه بود؟ چشمانم را ریز کرده بودم و هی فکر میکردم حداقل جلد کتاب یادم بیفته تا از جلسه امتحان که برگشتم کتاب را بشناسمهمه را بافتم دانه به دانه رسیدم به سوالی که نوشته بود نظریه بگستر و بساز را توضیح دهیدمن که بار اول بود می شنیدم شروع کردم یک و نیم صفحه از بسط دادن و گسترش دادن صحبت کردم مزایا آوردم معایب نوشتم وقتی امتحان تمام شد فهمیدم اصلا بگستر و بساز نبوده باکستر بوده امیدوارم استاد دیگر هرگز مرا ملاقات نکند وگرنه قطعا پیشنهاد تدوین یک نظریه و گسترش علم روانشناسی را به من خواهد داد و من مانده ام رد کنم یا ن زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...

ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: سه شنبه 7 فروردين 1397 ساعت: 13:46

صفحه بندی